با ویژگی ها و کاربردهای اجاق های داخلی آشنا شوید
نوشته شده توسط : morad10


فر توکار یکی از مدرن ترین انواع فر است که در اکثر آشپزخانه های حرفه ای دیده می شود.  گاهی اوقات فرها نیاز به تعمیر دارند که می توانید برای تعمیر فر بوش با نمایندگی بوش تماس بگیرید. این نوع فر داخل کابینت و دیوار تعبیه می شود و فضای بالای کابینت را اشغال نمی کند.


طراحی و ساخت فر توکار بسیار زیبا و پرکاربرد است و به راحتی می توان آن را با دکور آشپزخانه هماهنگ کرد. مدل های موجود این فر در بازار استیل، شیشه ای و ترکیبی از مدل های استیل و شیشه ای می باشد.

هنگام انتخاب فر توکار مناسب باید به اندازه آن برای آشپزخانه توجه کنید. فرهای موجود 60، 70 و 90 سانتی متر عرض دارند. حجم چنین کوره هایی معمولا از 51 تا 76 لیتر است. اکثر فرهای تکی دارای حجم متوسط ​​60 لیتر هستند. حجم کل داخل فر را ظرفیت آن می گویند و ربطی به ابعاد فر ندارد. گاهی اوقات کوره دارای اندازه بزرگ است، اما حجم آن کمتر از یک کوره با اندازه کوچکتر است.

کاربردهای فر

دو نوع فر وجود دارد: برقی و گازی، اما فر برقی کاربرد بیشتری دارد. در واقع امروزه تولید اجاق گاز توکار محدود بوده و به سختی می توان این نوع را پیدا کرد اما از نظر قیمت تمام شده قیمت آن ارزان می شود. اجاق گازها را هنگام پخت به دلیل بسته بودن فضا و کمبود اکسیژن خاموش کنید و بهتر است در حین پخت اجاق گاز زیر یا پشت آن را باز کنید یا درب فر را نیمه باز بگذارید. این نوع فر باید قبل از پخت گرم شود تا به دمای مطلوب برسد. اما فرهای برقی عملکرد بهتری دارند و حرارت را در داخل فر بهتر پخش می کنند تا غذا کاملتر بپزد. زمان پخت در این نوع کمتر از فرهای گازی است و در هنگام پخت می توان درب آن را بست تا انرژی حرارتی هدر نرود و بوی غذا از آن خارج نشود.

فر توکار

برخلاف اجاق گاز که برای روشن یا خاموش کردن حرارت به بلوک نیاز دارد، اجاق گاز برقی می تواند این کار را با یک لمس انجام دهد.

فر توکار دارای سیستم تمیز کننده حرارتی می باشد و با بالا رفتن دمای فر چربی به خاکستر تبدیل می شود و تمیز کردن آن آسانتر می شود. این ویژگی استفاده از فر را آسان و ایمن می کند.

فرهای پیشرفته تر دارای قفل کودک هستند. برای کودکان کوچک توصیه می شود.

در کل اگر قصد خرید فر توکار را دارید باید اصالت برند سازنده و گارانتی و گارانتی بودن کالا را بررسی کنید و دفترچه راهنمای فر را از قبل مطالعه کنید. خرید کنید





:: بازدید از این مطلب : 13392
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: